donderdag 15 januari 2015

2015

En toen was het ineens alweer 2015. De tijd gaat snel. Zo snel zelfs dat ik niet eens tijd heb genomen om een bericht te plaatsen over hoe het met mijn goede voornemen in 2014 is gegaan. De loods van mijn dromen is er helaas nog niet, maar om positief te beginnen, ik ben wel verder gegaan met meubeltjes opknappen. Klein detail is alleen dat ik het met name voor ons eigen huis heb gedaan. Schiet natuurlijk niet echt op, maar energie geeft het wel. 
En nu ik bijna alles heb zoals ik het wil hebben in huis, wil ik nu toch echt meer energie gaan steken in meubeltjes om te verkopen. Van een lief vriendinnetje heb ik een paar leuke meubeltjes gekregen, en die staan nu al een tijdje in de schuur te wachten om opgeknapt te worden. Alle verfspullen liggen al klaar, dus niets ligt eigenlijk in de weg. Behalve dan de tijd die steeds sneller lijkt te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten